Promocje
SKIP HOP, GREY Pojemnik na mokre chusteczki
SKIP HOP, GREY Pojemnik na mokre chusteczki
49,90 zł 44,91 zł
szt.
SKIP HOP, Mata do wanny Wieloryb MOBY antypoślizgo
SKIP HOP, Mata do wanny Wieloryb MOBY antypoślizgo
94,90 zł 85,41 zł
szt.
SKIP HOP, Mata edukacyjna Explore & More innowacyj
SKIP HOP, Mata edukacyjna Explore & More innowacyj
499,99 zł 449,99 zł
szt.
LULLALOVE, ROYAL BABY Bawełniana pościel poszewka
LULLALOVE, ROYAL BABY Bawełniana pościel poszewka
119,00 zł 101,15 zł
szt.
SANTORO, Walizka średnia Red Riding, Gorjuss
SANTORO, Walizka średnia Red Riding, Gorjuss
59,99 zł 49,19 zł
szt.
PLAN TOYS, GRA LUDO CHIŃCZYK zwierzęta polarne
PLAN TOYS, GRA LUDO CHIŃCZYK zwierzęta polarne
89,00 zł 62,30 zł
szt.
DEAR SOPHIE, 86-92 KRABI LEGGINSY
DEAR SOPHIE, 86-92 KRABI LEGGINSY
69,00 zł 58,65 zł
szt.
Jack N'Jill, Naturalna Pasta do zębów bezsmakowa
Jack N'Jill, Naturalna Pasta do zębów bezsmakowa
29,99 zł 25,49 zł
szt.

                  

Miłych zakupów u Matuli! :)

Darmowa dostawa już od 250 zł,  a powyżej 350 zł dokładamy serduszko-zawieszke z milutkiego minky GRATIS 😙

Zostań na dłużej. Zarejestruj się, zbieraj punkty i kupuj nawet 12% TANIEJ - ZAWSZE.

Pierwsze zakupy po zalogowaniu to 5% ZNIŻKI na wszystkie nieprzecenione produkty 💜

Nie możesz się zdecydować? Doradzimy, podpowiemy, pokażemy realne zdjęcie produktu >> napisz :)

Producenci
Kontakt i dane firmy

MATULI - Sklep dla dzieci i rodziców

Pierwszy sklep partnerski marki MayLily

Staramy się dobierać asortyment tak, aby sprostał oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających rodziców. Jeśli potrzebujecie Państwo pomocy w podjęciu decyzji, macie wątpliwości, nie wiecie, który produkt będzie odpowiadał Waszym potrzebom - chętnie pomożemy. Oferujemy indywidualne podejście do klienta, dlatego jeśli nie mamy w ofercie jakiegoś modelu bądź koloru, prosimy o kontakt. Być może uda się sprowadzić produkt specjalnie dla Państwa.

SKLEP STACJONARNY: KRAKÓW, UL. CHMIELENIEC 2 B

Pononiedziałek - Piątek 10:00 - 17:00
Sobota 10:00 - 14:00
  • Kontakt mailowy: sklep@matuli.pl
  • Kontakt telefoniczny w godzinach 9-17 pod numerem tel.: 79 55 17 393
    (psyyt, nie odbieramy? Telefon mógł się rozładować w magazynie lub schowały go nasze małe skrzaty po godzinach :) prosimy o wiadomość z prośbą o kontakt na facebooku, instagramie lub mailowo - oddzwonimy! :)

Konta bankowe:

  • konto PL (mBank) - 43 1140 2004 0000 3302 7648 8824
  • konto EUR - PL40 1140 2004 0000 3012 0645 6349
    • kod BIC/SWIFT mBanku: BREXPLPWMBK
>>>> FACEBOOK

>>>> INSTAGRAM

NIP: 9442094623


INFORMACJE DLA KONSUMENTA*

*osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową

SPRZEDAWCA

JANUSZ MALINOWSKI, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą MATULI JANUSZ MALINOWSKI, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 9442094623 , nr REGON 121231131, Rzozów 209, 32-052 Rzozów .

KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocztowy: Rzozów 209, 32-052 Rzozów
  2. Adres e-mail: sklep@matuli.pl
  3. Telefon: 795517393

Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, na czas i w celu realizacji sprzedaży.

Jeśli umowa nie stanowi inaczej, Sprzedawca wyda towar Kupującemu niezwłocznie po zawarciu umowy sprzedaży.

WARUNKI REKLAMACJI

Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad – chyba że Sprzedawca poinformował Konsumenta o wadach towaru przed zawarciem umowy sprzedaży.

W przypadku wystąpienia wady towaru kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru w oparciu o rękojmię uregulowaną przez ustawę Kodeks cywilny.

Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:

  1. Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
  2. Przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
  3. Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
  4. Żądać usunięcia wady

Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi drogą elektroniczną, pisemnie lub osobiście w Sklepie.

W celu rozpatrzenia reklamacji złożonej na podstawie rękojmi Konsument w razie potrzeby jest zobowiązany, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, dostarczyć wadliwy towar na adres UL. CHMIELENIEC 2 B, 30-348 KRAKÓW.

Sprzedawca zaleca, aby w zgłoszeniu reklamacyjnym zawarte zostały następujące informacje: dane identyfikujące Kupującego, zwięzły opis wady, moment stwierdzenia wady oraz żądanie reklamacyjne Kupującego.

Każde zalecenie Sprzedawcy, które znajduje się w niniejszym dokumencie, ma w stosunku do Konsumenta jedynie charakter niewiążącej wskazówki, z której Konsument może, ale nie musi skorzystać. Nieskorzystanie przez Konsumenta z zaleceń Sprzedawcy w żadnym stopniu nie wpływa na prawa Konsumenta, a w szczególności nie wpływa na uprawnienia związane z rękojmią.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni. 

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

W sytuacji, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:

  • co do zasady bezpłatnej mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy zwrócić się z wnioskiem o mediację. Lista Inspektoratów dostępna jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595,
  • co do zasady bezpłatnej pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym.
    Lista sądów dostępna jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595
  • bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów,
  • Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ

W przypadku, gdy dla zawarcia umowy konieczne będzie podanie danych osobowych, informujemy, że ich administratorem będzie Sprzedawca, a przetwarzanie odbywać się będzie na wskazanych poniżej zasadach:

Cel przetwarzania:

W zależności od tego, na co się zdecydujesz, może to być:

  • Zawarcie umowy sprzedaży
  • Marketing bezpośredni, inny niż newsletter
  • Przesyłanie newslettera

Podstawa przetwarzania:

  • Umowa sprzedaży lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
  • Ciążący na nas obowiązek prawny, np. związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
  • Twoja zgoda wyrażona w Sklepie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
  • Umowa o świadczenie usług lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
  • Nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
  • Nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na prowadzeniu marketingu bezpośredniego (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Podanie danych:

  • dobrowolne, ale w niektórych przypadkach może być konieczne do zawarcia umowy

Skutek niepodania danych:

  • brak możliwości dokonania zakupów w Sklepie
  • brak możliwości otrzymywania informacji o promocjach czy ofertach specjalnych, oferowanych w Sklepie

Możliwość cofnięcia zgody:

  • w każdej chwili

Przetwarzanie danych do momentu cofnięcia przez Ciebie zgody pozostaje zgodne z prawem.

OKRES PRZETWARZANIA

Twoje dane Sprzedawca będzie przetwarzać tylko przez okres, w którym będzie mieć ku temu podstawę prawną, a więc do momentu, w którym:

  • przestanie ciążyć na nim obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania Twoich danych lub
  • ustanie możliwość dochodzenia roszczeń związanych z umową zawartą przez Sklep przez strony
  • cofniesz zgodę na przetwarzanie danych, jeśli to ona była jego podstawą
  • zostanie przyjęty Twój sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych - w przypadku gdy podstawą przetwarzania Twoich danych był uzasadniony interes administratora lub gdy dane były przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego, w tym profilowania

- w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.

TWOJE UPRAWNIENIA

Ponadto przysługuje Ci prawo żądania:

  • dostępu do Twoich danych osobowych,
  • ich sprostowania,
  • usunięcia,
  • ograniczenia przetwarzania,
  • żądania przeniesienia danych do innego administratora,

A także:

  • wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych:
    • z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Ciebie danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora), w tym profilowania na podstawie tych przepisów,
    • jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.

Skontaktuj się ze Sprzedawcą, jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw.

Jeśli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do organu nadzorczego.

USŁUGI ZEWNĘTRZNE / ODBIORCY DANYCH

Korzystamy z usług podmiotów zewnętrznych, którym mogą być przekazywane Twoje dane. Poniżej znajduje się lista możliwych odbiorców Twoich danych:

  • dostawca oprogramowania potrzebnego do prowadzenia sklepu internetowego
  • podmiot realizujący dostawę towarów
  • hurtownia
  • dostawca płatności
  • biuro księgowe
  • hostingodawca
  • dostawca oprogramowania ułatwiającego prowadzenie działalności (np. oprogramowanie księgowe)
  • podmiot zapewniający system mailingowy
  • podmiot zapewniający usługi marketingowe
  • podmiot zapewniający usługi statystyczne
  • odpowiednie organy publiczne w zakresie, w jakim Administrator jest zobowiązany do udostępnienia im danych
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl