Promocje
OUTLET Ciuchcia pełna słodkości, 17 el. - Sevi
OUTLET Ciuchcia pełna słodkości, 17 el. - Sevi
105,00 zł 73,50 zł
szt.
SEVI, Kuchnia, przenośna kuchenka do gotowania
SEVI, Kuchnia, przenośna kuchenka do gotowania
197,70 zł 158,16 zł
szt.
600 Naklejek ' Explora ' Aurelia Jourist - Mon Pet
600 Naklejek ' Explora ' Aurelia Jourist - Mon Pet
32,00 zł 25,60 zł
szt.
SEVI, Klocki drewniane z sortownikiem, 35 el.
SEVI, Klocki drewniane z sortownikiem, 35 el.
139,99 zł 111,99 zł
szt.
Origami Blue 36 kart + książeczka - Mon Petit Art
Origami Blue 36 kart + książeczka - Mon Petit Art
50,00 zł 40,00 zł
szt.
Origami Green 36 kart + książeczka - Mon Petit Art
Origami Green 36 kart + książeczka - Mon Petit Art
50,00 zł 40,00 zł
szt.
EZPZ, ŻÓŁTA Mata do zabawy z pojemniczkami 2w1 Flo
EZPZ, ŻÓŁTA Mata do zabawy z pojemniczkami 2w1 Flo
119,00 zł 95,20 zł
szt.
EZPZ, ZIELONA Mata do zabawy z pojemniczkami 2w1 F
EZPZ, ZIELONA Mata do zabawy z pojemniczkami 2w1 F
119,00 zł 95,20 zł
szt.

                  

Miłych zakupów u Matuli! :)

Darmowa dostawa już od 250 zł,  a powyżej 350 zł dokładamy serduszko-zawieszke z milutkiego minky GRATIS 😙

Zostań na dłużej. Zarejestruj się, zbieraj punkty i kupuj nawet 12% TANIEJ - ZAWSZE.

Pierwsze zakupy po zalogowaniu to 5% ZNIŻKI na wszystkie nieprzecenione produkty 💜

Nie możesz się zdecydować? Doradzimy, podpowiemy, pokażemy realne zdjęcie produktu >> napisz :)

Producenci
Kontakt i dane firmy

MATULI - Sklep dla dzieci i rodziców

Pierwszy sklep partnerski marki MayLily

Staramy się dobierać asortyment tak, aby sprostał oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających rodziców. Jeśli potrzebujecie Państwo pomocy w podjęciu decyzji, macie wątpliwości, nie wiecie, który produkt będzie odpowiadał Waszym potrzebom - chętnie pomożemy. Oferujemy indywidualne podejście do klienta, dlatego jeśli nie mamy w ofercie jakiegoś modelu bądź koloru, prosimy o kontakt. Być może uda się sprowadzić produkt specjalnie dla Państwa.

  • Kontakt mailowy: sklep@matuli.pl
  • Kontakt telefoniczny w godzinach 10-18 pod numerem tel.: 79 55 17 393
    (psyyt, nie odbieramy? Telefon mógł się rozładować w magazynie lub schowały go nasze małe skrzaty po godzinach :) prosimy o wiadomość z prośbą o kontakt na facebooku, instagramie lub mailowo - oddzwonimy! :)

Konta bankowe:

  • konto PL (mBank) - 43 1140 2004 0000 3302 7648 8824
  • konto EUR - PL40 1140 2004 0000 3012 0645 6349
    • kod BIC/SWIFT mBanku: BREXPLPWMBK
SKLEP STACJONARNY: KRAKÓW, UL. CHMIELENIEC 2 B

>>>> FACEBOOK

>>>> INSTAGRAM

NIP: 9442094623

Siedziba: Rzozów, 32-052 Radziszów
(pod Krakowem, 3 km od Skawiny)


 

INFORMACJE DLA KONSUMENTA*

*osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową

SPRZEDAWCA

JANUSZ MALINOWSKI, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą MATULI JANUSZ MALINOWSKI, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 9442094623 , nr REGON 121231131, Rzozów 209, 32-052 Rzozów .

KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocztowy: Rzozów 209, 32-052 Rzozów
  2. Adres e-mail: sklep@matuli.pl
  3. Telefon: 795517393

Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, na czas i w celu realizacji sprzedaży.

Jeśli umowa nie stanowi inaczej, Sprzedawca wyda towar Kupującemu niezwłocznie po zawarciu umowy sprzedaży.

WARUNKI REKLAMACJI

Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad – chyba że Sprzedawca poinformował Konsumenta o wadach towaru przed zawarciem umowy sprzedaży.

W przypadku wystąpienia wady towaru kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru w oparciu o rękojmię uregulowaną przez ustawę Kodeks cywilny.

Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:

  1. Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
  2. Przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
  3. Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
  4. Żądać usunięcia wady

Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi drogą elektroniczną, pisemnie lub osobiście w Sklepie.

W celu rozpatrzenia reklamacji złożonej na podstawie rękojmi Konsument w razie potrzeby jest zobowiązany, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, dostarczyć wadliwy towar na adres UL. CHMIELENIEC 2 B, 30-348 KRAKÓW.

Sprzedawca zaleca, aby w zgłoszeniu reklamacyjnym zawarte zostały następujące informacje: dane identyfikujące Kupującego, zwięzły opis wady, moment stwierdzenia wady oraz żądanie reklamacyjne Kupującego.

Każde zalecenie Sprzedawcy, które znajduje się w niniejszym dokumencie, ma w stosunku do Konsumenta jedynie charakter niewiążącej wskazówki, z której Konsument może, ale nie musi skorzystać. Nieskorzystanie przez Konsumenta z zaleceń Sprzedawcy w żadnym stopniu nie wpływa na prawa Konsumenta, a w szczególności nie wpływa na uprawnienia związane z rękojmią.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni. 

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

W sytuacji, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:

  • co do zasady bezpłatnej mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy zwrócić się z wnioskiem o mediację. Lista Inspektoratów dostępna jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595,
  • co do zasady bezpłatnej pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym.
    Lista sądów dostępna jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595
  • bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów,
  • Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ

W przypadku, gdy dla zawarcia umowy konieczne będzie podanie danych osobowych, informujemy, że ich administratorem będzie Sprzedawca, a przetwarzanie odbywać się będzie na wskazanych poniżej zasadach:

Cel przetwarzania:

W zależności od tego, na co się zdecydujesz, może to być:

  • Zawarcie umowy sprzedaży
  • Marketing bezpośredni, inny niż newsletter
  • Przesyłanie newslettera

Podstawa przetwarzania:

  • Umowa sprzedaży lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
  • Ciążący na nas obowiązek prawny, np. związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
  • Twoja zgoda wyrażona w Sklepie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
  • Umowa o świadczenie usług lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
  • Nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
  • Nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na prowadzeniu marketingu bezpośredniego (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Podanie danych:

  • dobrowolne, ale w niektórych przypadkach może być konieczne do zawarcia umowy

Skutek niepodania danych:

  • brak możliwości dokonania zakupów w Sklepie
  • brak możliwości otrzymywania informacji o promocjach czy ofertach specjalnych, oferowanych w Sklepie

Możliwość cofnięcia zgody:

  • w każdej chwili

Przetwarzanie danych do momentu cofnięcia przez Ciebie zgody pozostaje zgodne z prawem.

OKRES PRZETWARZANIA

Twoje dane Sprzedawca będzie przetwarzać tylko przez okres, w którym będzie mieć ku temu podstawę prawną, a więc do momentu, w którym:

  • przestanie ciążyć na nim obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania Twoich danych lub
  • ustanie możliwość dochodzenia roszczeń związanych z umową zawartą przez Sklep przez strony
  • cofniesz zgodę na przetwarzanie danych, jeśli to ona była jego podstawą
  • zostanie przyjęty Twój sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych - w przypadku gdy podstawą przetwarzania Twoich danych był uzasadniony interes administratora lub gdy dane były przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego, w tym profilowania

- w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.

TWOJE UPRAWNIENIA

Ponadto przysługuje Ci prawo żądania:

  • dostępu do Twoich danych osobowych,
  • ich sprostowania,
  • usunięcia,
  • ograniczenia przetwarzania,
  • żądania przeniesienia danych do innego administratora,

A także:

  • wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych:
    • z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Ciebie danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora), w tym profilowania na podstawie tych przepisów,
    • jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.

Skontaktuj się ze Sprzedawcą, jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw.

Jeśli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do organu nadzorczego.

USŁUGI ZEWNĘTRZNE / ODBIORCY DANYCH

Korzystamy z usług podmiotów zewnętrznych, którym mogą być przekazywane Twoje dane. Poniżej znajduje się lista możliwych odbiorców Twoich danych:

  • dostawca oprogramowania potrzebnego do prowadzenia sklepu internetowego
  • podmiot realizujący dostawę towarów
  • hurtownia
  • dostawca płatności
  • biuro księgowe
  • hostingodawca
  • dostawca oprogramowania ułatwiającego prowadzenie działalności (np. oprogramowanie księgowe)
  • podmiot zapewniający system mailingowy
  • podmiot zapewniający usługi marketingowe
  • podmiot zapewniający usługi statystyczne
  • odpowiednie organy publiczne w zakresie, w jakim Administrator jest zobowiązany do udostępnienia im danych
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl