Zwrot, wymiana i reklamacja
Szanowni Państwo,
Oferowany asortyment jest dobierany w taki sposób, aby rodzic miał pewność, że kupuje produkt wykonany z bezpiecznych dla dziecka materiałów.
Jeśli jednak produkt nie spełni Państwa oczekiwań, mają Państwo prawo do zwrotu w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.
Procedura zwrotu, wymiany lub reklamacji
- Zgłoszenie zwrotu: sklep@matuli.pl
Zgłoszenie powinno zawierać:
Imię i Nazwisko
Numer zamówienia
Nazwa produktu
Paczka zwrotna powinna zawierać dowód zakupu oraz formularz odstąpienia od umowy (można napisać ręcznie kto zwraca i co lub wydrukować z google) - co znacznie przyśpiesza rozpatrzenie zwrotu.
- Wszystkie paczki prosimy wysyłać kurierem na nasz adres korespondencyjny:
MATULI - SKLEP DLA DZIECI
RZOZÓW 209, 32-052 RZOZÓW
tel.: 606966750
sklep@matuli.pl
Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.
Paczkę można wysłać dowolnym kurierem takim jak DPD, Fedex, UPS itp lub nadać w paczkomacie z doręczeniem na powyższy adres.
- Po dostarczeniu zwrotu produkt zostanie sprawdzony w obecności monitoringu kamer i w przypadku braku śladów użytkowania, produkt nadający się do dalszej sprzedaży zostanie przyjęty na stan, a środki za zakup produktu zwrócone klientowi. Zgodnie z prawem mamy na to 14 dni, aczkolwiek staramy się przyjmować zwroty na bieżąco.
- Więcej informacji znajdą Państwo w naszym regulaminie sklepu.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@matuli.pl lub drogą pocztową na adres MATULI, RZOZÓW 209, 32-052 RZOZÓW
Reklamowany towar należy wysłać na adres: RZOZÓW 209, 32-052 RZOZÓW
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.