Zwroty i reklamacje

Zwrot, wymiana i reklamacja

FORMULARZ ZWROTU >>> TUTAJ

Szanowni Państwo,

Oferowany asortyment jest dobierany w taki sposób, aby rodzic miał pewność, że kupuje produkt wykonany z bezpiecznych dla dziecka materiałów. 

Jeśli jednak produkt nie spełni Państwa oczekiwań, mają Państwo prawo do zwrotu w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.

Procedura zwrotu, wymiany lub reklamacji

  • Zgłoszenie zwrotu: sklep@matuli.pl

Zgłoszenie powinno zawierać:

Imię i Nazwisko
Numer zamówienia
Nazwa produktu

Paczka zwrotna powinna zawierać dowód zakupu oraz formularz odstąpienia od umowy (można napisać ręcznie kto zwraca i co lub wydrukować z google) - co znacznie przyśpiesza rozpatrzenie zwrotu.

  • Wszystkie paczki prosimy wysyłać kurierem na nasz adres korespondencyjny:

MATULI - SKLEP DLA DZIECI

RZOZÓW 209, 32-052 RZOZÓW

tel.: 606966750

sklep@matuli.pl

Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.

Paczkę można wysłać dowolnym kurierem takim jak DPD, Fedex, UPS itp lub nadać w paczkomacie z doręczeniem na powyższy adres. 

  • Po dostarczeniu zwrotu produkt zostanie sprawdzony w obecności monitoringu kamer i w przypadku braku śladów użytkowania, produkt nadający się do dalszej sprzedaży zostanie przyjęty na stan, a środki za zakup produktu zwrócone klientowi. Zgodnie z prawem mamy na to 14 dni, aczkolwiek staramy się przyjmować zwroty na bieżąco.
  • Więcej informacji znajdą Państwo w naszym regulaminie sklepu.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@matuli.pl lub drogą pocztową na adres MATULI, RZOZÓW 209, 32-052 RZOZÓW

Reklamowany towar należy wysłać na adres: RZOZÓW 209, 32-052 RZOZÓW

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl